8 Kasım 2008 Cumartesi

merak

merak kediyi öldürürmüş, ama ben kedi değilim. hem kedi olsam da bir şey farketmez, öleceksem merakımdan öleyim. çat diye çatlayayım merakımdan, efektli hem de çatırt.

merak ediyorum kardeşim. ne yapayım yani. merak ediyorum. elimde mi merak etmemek. nerde bu adam, napıyor, nereye gitti, kimle, neden? merak ediyorum her şeyi merak ediyorum.

arasam bir dert aramasam bir dert. gene yakalandık bu saçma duruma ya. aman ne sıkıcı, ne bayıcı işler bunlar. hayır adam sevgilim de değil daha. ama işte onu da merak ediyorum.

durmadan merak ediyorum. onu merak ediyorum, bunu merak ediyorum. nerde olduğunu merak ediyorum, neden aramadığını merak ediyorum, kaçta yattığını merak ediyorum, uyurken horlar mı merak ediyorum, ne yemek sever merak ediyorum, saç kremi kullanır mı merak ediyorum, burnunu karıştırır mı merak ediyorum. elimde değil, merak ediyorum. kaç numara ayakkabı giyiyor mesela, kaç beden pantolon giyiyor, yatmadan önce dişlerini fırçalıyor mu mesela merak ediyorum. nerde ince ayrıntı orda ben.

saçma rüyalar görüyor mu merak ediyorum, beni düşünüyor mu merak ediyorum. neden bu kadar şeyi merak ediyorum onu merak ediyorum. manyak mıyım mesela merak ediyorum.

merakkk etmedennn duramıyorumm :)

Hiç yorum yok: