25 Kasım 2008 Salı

gidiş dönüş

gitmek istiyorum buradan diyordum ya, sanırım çok fazla istemişim ki, gittim. gittim ve döndüm.
cuma gecesi konya'ya giden trene bindim bizimkilerle. ne alaka tren, ne alaka konya demeyin. babamın yıllardır konya'da işi var ve ben kıçımı kaldırıp gidip bakmadım. ama bu sene üzerime serpilmiş ölü toprağını kaldırdım ve gittim hem de trenle. trenle gitmeyi özellikle istedim çünkü çok daha değişik ve unutulmayacak bir yolculuk. değişik insanlar, tuhaf hikayeler ve tuhaf istasyonlar da cabası. hayatım boyunca unutmayacağım görüntüler kazındı beynime. tren yolculuğundan sonra merak ettiğim yerleri gezdirdi babam bana. neresi buralar; mevlana müzesi, selime köyü, ıhlara vadisi, kapadokya, göreme, avanos, tuz gölü. evet buraları gördüm. haa hasan dağı, cihanbeyli ve haymana platosunu da gördüm ayrıca. tek diyeceğim şey mükemmel bir geziydi benim için. fotoğraflar yakında :)

Hiç yorum yok: