8 Kasım 2008 Cumartesi

depresif polyanna

hayatı boyunca bardağın boş tarafını gören biri olarak son zamanlarda olumlu, pozitif olmaya çalışıyorum. bir nevi polyanna misali ortada geziniyorum, aman çiçekler ne güzel, amanın bulutlara bak, aa bak kuş, melek onlar melek. ama yok kardeşim, yok herşey bir yere kadar. bu pozitif olma yolunda bir grup deveye hendek atlamayı öğretebilirdim, bundan eminim.

ne zor işmiş arkadaşım pozitif olmak. olumlu düşün, hüsnüleri uzak tut. dikkatini dağıtma. aaa
nereye kadar yahu. dikkatimi bırak beynimi dağıtmak üzereyim ben. doğuştan depresyon hırkasıyla doğan birine bu yapılmaz, yapılamaz. beyin aşırı pozitiflikten uçar gider. aşırı şeker yüklemesinden ne olur biliyor musunuz? mundar olursunuz, mundar.

yapmayın. olamıyorum olumlu filan. bulutlar basmış havayı, hüsnüler sarmış dört bir yanımı nereye olumlu olayım ben be.

aaa:D

oh :)

Hiç yorum yok: