29 Kasım 2008 Cumartesi

arpacık kumrusu

şu ahir ömrümde başıma arpacık da geldi ya tamamdır. birkaç eksiğim kaldı sadece. bela bakımından yani. ömrü hayatım boyunca ben böyle şey yaşamadım arkadaşım. minicik bir zımbırtı kelimenin tam anlamı ile gözümün içine sıçtı. göz oldu dambura gibi, iki kapak yapıştı birbirine, kıpkırmızı. şahdık şahbaz olduk resmen ya. ben böyle bir acı, böyle çirkin bir görüntü, böyle bir ağrı görmedim. nice pmsler yaşadım, regl sancıları, migrenler, mide bulantıları yaşadım böylesini görmedim. abartı filan değil. yok vallahi yok böyle bir acı ya. sabah bir uyandım göz kapalı, bildiğin şebek. neyse efendim zorla açtım gözümü, maymun gözünü açtı misali amma velakin bir acı bir acı, yarabbin alemin böyle şey görmedim ben. ee nolucak koştum aynaya bakmaya, bir de ne göreyim korku gibinde gayet güzel oynar oskarı da alırım yani, o derece. başladım ağlamaya, çok çirkin oldum, ağrıyor diye. göz daha da şişti mi, daha da kızardı mı. canavar gibi oldu resmen. böargh diye bir şey çıkıcak ordan az kaldı bekliyorum. duş alayım da kendime geleyim dedim, demez olaydım daha da bir acıyor. sanırsam ahir ömrümün sonuna geldim. bir arpacık beni öldürdü yazacağım mektubuma.

maymunların gözünü açtığı şu dünyada ki 6 günde yaratıldığı için bu kadar uyduruk bence, bu kadar saçma şey yaşıyoruz, umarım ben de gözümü açarım, şu arpacık illetinden kurtulurum. yoksa mektubumu yazmaya başlayacağım.

Hiç yorum yok: