29 Aralık 2011 Perşembe

durum değerlendirmesi

tarih 30 aralığı gösteriyor, yani bu ne demek, cumartesi yıl sonu demek. bu da durum değerlendirmesi demek. evet sevgili bilog şimdi hızlı bir şekilde geri dönüp sikimsonik 2011'in ay ay durum değerlendirmesini yapayım. her sene sonunda sikimsonik, tiynetsiz, haysiyetsiz gibi kelimeler sarf ediyorum ama öyle be anam! gerçekten önce böyle gülüyor yüzüme, sonra tokadı basıp kahkahayı patlatıyor eşşeoğlusu. neyse keselim traşı, aydın havası olsun durum değerlendirmesine başlayayım.

ocak: valla hatırlamıyorum be bilog. şimdi düşündüm de, sanırım vakıfa bir platforma katılmaya karar verdim, sonra vazgeçtim çünkü birkaç ay sonra orada çalışmaya başladım.

şubat: kar yağdı hayattan soğudum. kar kış sevmeyen biriyim donduydum resmen. geri kalan zamanda ne yaptım hatırlamıyorum.

mart: vakıfa başladım, festival bir koşturmaca sorma gitsin. git oraya, geri gel bunu yap filan.

nisan: festival ayı, gene koştur dur.

mayıs: festival bitti ama vakıftaydım gene. neneko bir gece ansızın kalçayı kırdı, hastane günleri, ameliyat filan. baya baya kötüydü.

haziran: doğdum lan! 29 oldum. başka da bişey yok.

temmuz: yemin ederim hatırlamıyorum, naaptıydım lan ben temmuzda?

ağustos: ela mı desem yeşil mi desem ah bir gözler ah bir gözler!

eylül: anadolu turu, yeni bir proje olayı.

ekim: projenin popomda patlaması. tak sepeti koluna haydi edie yoluna. yeni bir fikir, ahanda buldum, bu sefer oldu la bebeler demem.

kasım: adı üstünde kasar beni.

aralık: birkaç yeni ıvır zıvır, oldu mu la toprağım, yaptık mı heyecanları. bu heyecanlar az biraz devam.

özet geçelim, 2011 verimsiz, sevimsiz bir yıl olmuş. güzel yanları yok mu peki? olmaz mı lan? vakıf yetti de arttı bile. yaptığım çoğu işe "oo hacı aferin la sana" dediler filan. mesela çok güzel bir öykü yazdım. sırf öykü mü haaayır! sonra gözler ah gözler, ying yang.

yani kısacası 2011 eh be işte idare eder, iç güveysinden hallice, ulan eşşeoğlusu allah tependen baksın, yemin ederim ömrüm çürüdü, nebulayım ben, kızgın toz bulutu benim, kimse beni sevmiyor, yok lan bu sefer yırttık, beğendiler la bebe şeklinde geçti. umarım 2012 daha iyi olur.

ha bak ne diycem, 2011'de ben neyi kimi sevdiğimi, neye yeteneğimin olduğunu, neyi istediğimi anladım. bu da bir şey ama di mi?

ayrıca 29 dememe bakma lan bilog, ruhum genç benim! ayrıca 30 yaş, 5 yaşından sonra insanın en olgun çağıdır.

böyle işte.

ve son olarak 2011 neeeymiş be diyorum! 2011 sen git baban gelsin canım.

2012 herkese güzel olsun.

duble amin!

1 yorum: