20 Aralık 2011 Salı

anahtar

ilk kez kaldığın evde, yastığın altına anahtar koyarsan evleneceğin kişiyi görürsün derler. şimdi ben sana gelsem kalsam, kapıyı kitledikten sonra anahtarı yastığımın altına koysam seni görür müyüm?

ben her pazartesi düzenli olarak rüyamda seni görüyorum. ya bir parkta denize karşı oturuyor oluyoruz ya da bir yolda yürüyor oluyoruz. kalkınca suya anlatıyorum, musluğumdan akan su, senin musluğundaki suya anlatsın, sen gelesin diye. napıyosun sorusuna duruyorum diyorum, senden başka kimse anlamıyor, gülüyorlar.

hayallerde olmuyor azizim, bize gerçek lazım diyorum. sen gelmiyorsun. eylül'de gel demiştim, eylül geçti, aralık bitmek üzere.

ben sana düzenli olarak telefon ediyorum, bazen de mesaj gönderiyorum.

beni seni düzenli olarak rüyamda görüyorum.

ah muhsin'in dediği gibi birleşmemiz radikal olacak, hissediyorum.

Hiç yorum yok: