19 Aralık 2011 Pazartesi

10

olur olmadık zamanlarda olur olmadık şeyler geliyor aklıma. karlı bir kış gününde ankara'da ağlamam, sıcak bir yaz gününde moda'da çay bahçesinde zeytin gözlere bakmam, ılık bir ilkbahar sabahında yeni kesilmiş çimenlerin kokusu, kampüsün önündeki boş süs havuzu, annemin bir sabah yatağıma pamukkız'ı bırakması. bazıları güzel bazıları korkunç. son zamanlarda günlerim bir film şeridi, sarıp sarıp geriye izliyorum. keşke demiyorum, pişmanlık duymuyorum, olacağı varmış olmuş diyorum, bazen gülüyorum, ne salakmışım lan diyorum.

sıklıkla kendime salak derim ben. edie 29 yaşında arkadaşları ona salak diyor ama bence ayıp ediyorlar. sima ile alay edilmez, töbe!

bir şarkı çalıyor, pat bir anı. bir yerden geçiyorum pat bir tane daha. patır patır geliyorlar. mesela nisan ayının ortasında yağmurun hiç yağmamış da ilk kez yağıyormuşcasına yağması, bir pazar sabahı şişhane'nin ortasında boardmarker diye dolanmam, bir günde 5 kere palais'den şişhane'ye oradan karaköy'e yürümem, hep yürümem.

moda'da çay bahçesinde saatlerce oturmam, yeşil mi desem ela mı desem gözler, sonra evrene bıraktığım mesajlar. mesajlar önemli, mesaj kaygısı her daim.

2011'in son günlerinde, 2011'in ne kadar da mendebur, ne kadar da meymenetsiz, ne kadar da sikimsonik bir yıl olduğu gerçeği apaçık ortada. her yıl sonu yaklaşırken, her yıl için aynı şeyleri diyorum farkındayım ama bu yıl hakikaten bir melundu be. durup durup 2011 neymiş be diyorum, evet bunu yapıyorum. bakkalım ben bakkal diye de söyleniyorum bazen.

3+1, ankastre muftak, merkezi sistem ısıtma, 24 saat güvenlik, asansörlü kustuğum 2011'in şu son günlerinde yüzümü güldüren yegane şeylerden biri de yılın bitmesine 10 gün kalması. başka şeyler de oluyor ama onları söylemem.

10 gün lan.

ha 10 gün sonra ne olacak orayı bilmem, zira umrumda da değil, dünya yansa umrum değil, napalım yansın, pervane olurum ama kola reklamındaki gibi her yeni yıl bıdı bıdı yeni bir umut, artar mutluluk filan. aman neyse işte böyle.

yazıların da sonunu bir türlü toparlayamıyorum, böyle piç gibi kalıyor ortada.

Hiç yorum yok: