4 Ağustos 2011 Perşembe

gözünü seveyim sana bişi olmasın!

gelin canlar birlik olalım, elimizi kalbimize koyup benim ne denli meynetsiz mendebur bir karı olduğumu kabul edelim! evet karı dedim, kendime dedim, nolmuş yani! istersem kancık da diyebilirim, neyse! evet canlar kabul ettik mi? edelim! edelim!

ben mendebur ve de meymenetsiz, ondan şikayet bundan şikayet bir agrasyon bir nefret bir söylenme bir şikayet dolanıp duran biriyim. uyumlu olmaya çalıştıkça aslında kılın teki olduğumu ve de dolayısıyla asla uyum sağlayamayacağımı anladım. biraz zor oldu anlamam, zira gerizekalı olduğumdan da şüphe etmiyor değilim! kesin bir retarted durumum var, kesin yani!

retarted olmasam rimel sürerken gözüme rimel fırçasını sokmam! evet buranın gerekirse altınız çizerim, fırçayı gözüme soktum! geçtiğimiz cuma aynaya bakıp allam ne kadar çirkinim, bir rimel bir allık insana benzeyeyim dedim, çok güzel benzedim. rimeli gözüme sokup, doktora koştum, göz zedelenmesi, bandajlı göz! call center'ı aradım önce, çıkan kız yarım saat kimlik bilgileriniz edie hanım, baba adınız, secereniz, ebeniz kim derken kıza hanfendi gözüme rimeli soktum acılar içindeyim randevu verecekseniz verin yoksa ben gözümü çıkartıcam dedim, gözünü korkuttum! yoksa abla soy ağacıma kadar soracaktı! sonra gittim doktora, allahım asılgan adam! baktı hanfendi zedelemişsiniz gözünüzü siz rimelsiz de güzelsiniz dedi, sonra da gözümü kapadı! evet bandaj! böle mal mal gezdim etrafta yani evde!

pazartesi gene gittim kontrole, geçmiş! çok şükür lan dedim oh! bekleyiniz sıkı durunuz bilogcugum sanırsam gözüm gene kötü! gene bir acı var! yarın sabah doktor yolu!

hay sıçayım demek istiyorum sayın seyirciler! o değil de lan bilog! biri benden nefret ediyor ve paso beddua ediyor! kesin yani eminim!

abi durup dururken bu acı nedir lan!

biri gözüne sıçayım edie mi dedi aceba?! anlamadım ki!

eğer dediyse ki eminim biri var benden nefret eden, kendisine bilog üzerinden seslenmek istiyorum, kıçımı ye lan! bak dedim! oh! ayrıca bilmediğin arı alerjin olsun, arı kovanına düşesin!
saatlerce serdar ortaç'ın pink floyd söylemesini dinlemek zorunda kalasın, ajdar'la aynı masada oturasın, kalkamayasın! artık kim sevmiyorsa beni, kim gözün çıksın diyorsa buna ona gidecek!

gönder evrencim!

6666 yazdım, gönderdim!

Hiç yorum yok: