27 Temmuz 2011 Çarşamba

öyle yani işte

selam sana bilog, selam sana ahali!

bütün yazı mala bağlayıp vidyo, müzik, saçma sapan yazılarla geçiştirmeye çalışan, üşengeç, tembel ama bir o kadar da hayranlık uyandırıcı edie finnerty ben!

yani bakıyorum da son zamanlarda yazdıklarıma daha doğrusu yazmadıklarıma, meraba şekerim ben yeni mal müdürünüz kıvamında resmen.

sıcaktandır sıcaktan diyerek kendi çapımda olayı bir yerlere bağlamaya, mallığımı dışa vurmamaya, üzerini kapamaya filan çalışıyorum ama sanırsam elime gözüme yüzüme bulaştırıyorum. bırak edie bırak bok ettin iyice, bi sus allaaaşkına dediğinizi duyar gibiyim sevgili seyircilerim, istirham ederim kalbimi kırıyorsunuz ama bilesiniz.

2011 neeeeimmiş be bilog! yemin ederim bitmedi olayı! bi atraksiyon bi aksiyon! aksiyondan kastım böle holivud tarzı değil yalnız, gayet mmx speed'de oynayan uyduruk kaydırık filmler gibi.

ne aksiyonlu karısın, naaptın noldu ki diye sormayın, sormayın litven ya, ben değilim atraksiyonlu olan gündem. bu sene iyi gündem yaptı yani. hiloş'un pampişleri filan. abi onlar neydi ya! nazıl işgal etti trending topic'i, kitledi sözlüğü! ne kadan meme meraklısıymışız arkadaşım! hepimiz memeli değil miyiz nedir bu olay?! anamızın karnından çıktık memeye yapıştık zaten, sonra dişilerinki büyüdü, gerçi bazı erillerin de memeleri var ama o ayrı! yani hepimiz kardeşiz, hepimiz memeliyiz!

ben, yazının girizgahında da bahsettiğim üzere (allam girizgah, bahsetmek filan) gayet yeni atanmış mal müdür kıvamındayım. sıkıntı yok, rahat olun.

öyle yani işte.

Hiç yorum yok: