25 Ağustos 2011 Perşembe

bloggerın ennn'leri - madalyamı da taktılar!

bloggerın enn'leri mimini duyan gören oldu mu? ben takip ettiğim birkaç blogda gördüm, okudum, beni mimleyen yok mu layn derken pisinin beni mimlediğini gördüm. sevgili pisi bloggerın enn'lerinde beni en çok güldüren blog olarak mimlemiş. kendisini buradan öpüyorum. ay lav yu pisi :)

bu bloggerın enn'lerinin kuralları varmış, kurallar da şüleymiş:

-yazının başlığı " blogger n'lerini seçiyor" şekli şemasında olmalı, yani nedir ne değildir anlayayım di mi?

- her kategori için en fazla üç blog yazabilirmişiz.

- kendi kafamızdan bir kategori ekleyebilirmişiz - popomuzdan element uydurabiliyoruz yani - su, ateş, hava, tahta! yalnız en güzel, en sempatik, en pampiş, en cicikuş gibi şeyler olmuyor canlarım! element yapayım derken ipin ucunu kaçırmayalım litfen :)

- aynı kişiyi birden fazla kategorize edebilirmişiz. edelim edelim kategorize edip şekle şemale sokalım! bayılırım!

kuralları öğrendik mi, okuduğumuzu anladık mı?

şimdi geçiyorum kategorize etmeye, buyrun:

en iyi tasarıma sahip blogger: aydan atlayan kedi, yansıma ve yanılsama
en güncel blogger: pisikopati, james mayer
en meraklı blogger: vallaha bulamadım kimseyi buraya :(
en çok bilgilendiren blogger: james mayer, daughter of god, tost çay ayran
en çok eleştiren blogger: uyumsuz
en çok kendini anlatan: cips yiyemeyen kız, leah, mia wallace
en akıcı yazan blogger: bir dilim sohbet, aydan atlayan kedi, çilek turşusu, sevgili dünlük
en çok güldüren blogger: sevgili dünlük, bigidinlan

geleyim ben kategorime, en hikayeci blogger: bir cadının kurgu yaşamı

ben mimimi yazdım, sıra sizde. kimin kiminle nerde nasıl haydi bakalım :)

öptm, kib, bye :)




3 yorum:

Unknown dedi ki...

aa rezalet, ben seni pisiden önce mimledim. Küstüm valla.

apollo boy dedi ki...

bir de yetemez iki :D 2 tane en'im var yihuuuu.

xoxo, you know you love me :P

edie finnerty dedi ki...

valla görmedim :(

james öyle ama :)