5 Ağustos 2011 Cuma

samimiyetine güveniyorum!

yıl olmuş 2011! serdar ortaç evde 900'ü aşkın bestem var diyor, hiloş pampiş tutturmuş gidiyor, teoman müziği bıraktığını açıklıyor, millet isyanda, genç siviller rahatsız! teoman'ın müziği olmayan dünyaya çocuk yapmak istemiyorum diyen duydum, bizzat okudum! oha, yuh ve hatta çüş!

ama olay o değil, olay benim kurduğum cümlelerde. yıl olmuş 2011 diyorum, oh diyorum yakında uçan arabalar filan, marsa koloni mi kursak filan ama bakıyorum bi cümle kurmuşum aynen şu
"samimiyetine güveniyorum" insan değilim! yeminlen değilim! bu ne demek aga? nasıl cümle bi? nasıl bu hale geldim ben? bilmiyorum vallaha bilmiyorum. içime filiz akın kaçtı sanırsam! tipime bak, kurduğum cümlelere bak ya! allah tepemden bakıcak ya!

tatlısın, sevdim seni, eğleniyorum senle filan der insan! yok samimiyetine güveniyorum. bu nası cümle! şimdi düşündüm de bunlar da kötü bea!

merkür geri gidiyor ya ondan ondan!

Hiç yorum yok: