27 Ağustos 2011 Cumartesi

kadın haklı beyler

zaman zaman hanselle gratelin cadısı nasıl o hale geldi, ne yaşadı da çocukları şeker evle kandırdı diye düşünürüm. ama anladım! artık anladım. kadın haklı beyler! tamam çocukları yemek filan o da biraz abarttı evet ama delirtmişler belli. belki de onu da yan komşunun evlatları delirtmiştir olamaz mı? hea olamaz mı? kadınceğizin bahçesine dalıp dalıp kedilerini sıkıştırmış, tekme atıp, kuyruklarını çekmişlerdir? olamaz mı yani? ya da bunlar yetmiyormuş gibi zile basıp, kadın kimo derken cücüklükten yararlanıp evine dalıp şekerlerini, yemeklerini filan yemişlerdir. belki? bence olabilir!

hikmetinden sual olunmayan güzel yalebbim! şimdi o cadıyı daha iyi anlıyorum. çocukları sevmiyorum, ıyk demiyorum ama çocuk gibi olmalı yahu! alper kamu sadece kitapta eğlenceli, gerçek hayatta kabus!

sevgili ulumanitum! yan komşunun evlatlarını başıma sarmanın amacını bana bir zahmet özet geçsen? ben kaçırdım zira anlamakta zorlanıyorum!

tam yazdım postu, yayınladım, zır kapı! annem kimo derken arkadaşlar selamsız sabahsız içeri girip şekerlere daldılar! komşunun evlatları! içerde uyuyan olabilir, misafir olabilir, çalışıyor olabilirim di mi amma? ama suç sen de değil anan babanda! şeroki kabilesinden gelmeniz saygıyı bilmemeniz anlamına gelmiyor bence, ya sence esteban?

içimdeki bir gıdımlık çocuk sevgisi yandaki veletlerle uçup gitti sanırsam bilog! şu an orlando bloom gelse, edie çoccuumuz dünyayı kurtarıcak seçilmiş kişi dese yine de yapmam!

sürekli eve gelip durmalarını, nereye didiyon, nerden deliyodun, nabıyodunu anlattım ya. bir de şeker olayı çıktı başıma. vakayı şugariye! kapı çalıyor açıyorsun, boylar da kısa kim geldi diye bakarken içeri girip şekerlere dalıyorlar! pişt hop tirbişon yavrukuş filan diye seslenince de ebesine küfür etmiş gibi pis pis bakıp homurdanarak gidiyorlar!

oğlum! yan komşunun evlatları! edeceğim bir küfür çok pis travmatik etkiler bırakacak! fallik dönemdesiniz fallik olucaksınız haberiniz yok la bebeler!

ey güzel yalebbim! mübarek ramazan şu zıngık kulunu imana mı getirmeye çalışıyosun aceba?

cadı mı olacağım lan bilog ben de! ona buna laf eden mızıldak uyumsuz buruşuk teyze mi olacağım yahu? korkuyorum annee!

edit büdüt: bilog çocuklardan nefret ettiğimi sanma sakın. severim çocukları da eve hayt hut dalanlarsan pek hazetmiyorum.

Hiç yorum yok: