15 Ağustos 2010 Pazar

:)

amelie'nin bir sahnesi vardı hani, hayal kırıklığından eriyordu. işte ben de öyle erimek üzereyim sıcaktan. hiçbir şey yapamıyorum. kitap okuyorum, yazıyorum, seyrediyorum, uyuyorum, merak ediyorum, mesajlarla mutlu oluyorum, heyecanlanıyorum.

julie london, ella fitzgerald dinliyorum. chanel bir ceketim olsun istiyorum. jackie kennedy'nin eski fotoğraflarına bakıp anneme benzetiyorum. eski kadınlar daha mı güzelmiş ne?

beyaz bir evin hayalini kuruyorum en çok. begonviller içinde bir evin. bahçesinde tahta bir masa kırmızı kareli örtüsü ve rustik sandalyelerini görüyorum gözlerimi kapatınca. kediler, kuşlar, ördekler.

elif nehrin kıyısında ördekleri ve kuğuları beslediğinden bahsetti. bahçedeki kedilerin yerini kuğular almış.

rüzgar bile sıcak esiyor.

olsun essin ben merak ediyorum ve de mutlu oluyorum.

:)

2 yorum:

C3Moi dedi ki...

sıcak esen rüzgar iyidir ama tatlıdır ,, yumuşaktır zaten bunu hissettiginizde uykuya geçersiniz :)

apollo boy dedi ki...

o evi bulursan iki tane lütfen, komşu geliyorum yanına :D