29 Ağustos 2010 Pazar

beri gel merkür beri gel

merkür seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım bilesin! geri git geri git nereye kadar! akıllı ol, alıcaz aklını olum! bak plüton'a! ona bak ayağını denk al! ömrümü yedin lan merkür! geri geri nereye kadar be! ultimate pms olarak geziyorum etrafta, ona alın, buna bozul, her şeye küs, darıl! ayh yeter ulan! kimden ötürü, senden ötürü merkür! bende ötürü mü, senden ötürü tabiki! alla alla hayret bişi ya!

gördüğün üzere muhterem blog, merkür'ün geri geri gidişi sinirimi bozuyor. pms de var bünyede bu da geldi manyak oldum iyicene. selam anne, ben manyak oldum!

ay merkür geri gidiyor, ay uranus aya girmiş, ay venüs güneşle birleşmiş filan ben güldüm geçtim bunlara, hadi lan dedim. ama arkadaş doğruymuş! nerde burç muhabbeti ordan kaç, ikizler misin, dikizlersin, ıyk iğrençsine maruz kalan bir zat-ı muhteşem olarak yıllarca, ikizlere mundar mualamesi yapanlara, kıçımla güldüm, hahayt sen bana kurban ol lan salak dedim, evet yaptım bunu. hala da yaparım. manyaklık var bünyede o ayrı ama gezegenlerin konumlarını takip eden hatta bıdı bıdı konum değiştirdi ondan sapıttık diyenlere biz ayda koloni kurduk gel takıl bizle diye dalga geçtim amma amma bu merkür doğruymuş arkadaş.

katır tepmiş gibi yaptı valla! hayır acaba pms'de var ya hani ondan mı böyleyim diyeceğim de yok be anam! yok ayni! rüyadan uyanıp salya sümük ağlar mı insan! ağlarmış! kedi beni tırmaladı o bile sevmiyor diye ağladım lan! iyicene sapıttım!

bir bakıştan laftan etkilenir hale geldim. merkür geri gitme anam, gel beri!

böyle arkadaş!

6 yorum:

Cadi dedi ki...

Çok güldüm.
merkür'den deil yavrum bunlar, türklerden türklerden. sıcak yaramıyor!

edie finnerty dedi ki...

ne denli manyaklaştıysam yani yerine ayni yazmışım! föy yaptı beni böyle! föy!

Rahime.T.E dedi ki...

Bendeki pmsi bu kadar kötü yapan merkürmüş demek bende niye bu kadar tuhaf oldum diyorum bu ay

edie finnerty dedi ki...

cips yiyemeyen kız, merkürden ötürü merkürden ötürü!

Unknown dedi ki...

valla merkür kötü bebeğim, ama geçiyor sabret. Bu arada senle ne zaman konuşsak pmsin o nasıl oluyor, bilemedim:P

edie finnerty dedi ki...

15 günüm pms olarak geçiyor resmen! ay biter, ömür biter pmsim bitmez!