29 Nisan 2010 Perşembe

70 yıldır ağzıma lokma koymadım!


Gün geçmiyor ki bir abuk haberle daha karşılaşmayalım güzel blog. Sabah oluyor uyanıyorum (kimi zaman öğlen, zaman zaman öğleden sonra) açıyorum gazeteyi, interneti (gelişmeleri de ne takip ederim ya, bu ne hava, havam batsın) karşıma bir ucubiklik çıkıyor. Kim kime ne demiş, kim ne yapmış, kim kimi kesmiş, yemiş. Türlü abukluklar çıkıyor karşıma.

Efenim, okumayanınız, bilmeyeniniz varsa (ay çok banalsiniz kuzum) size önce yayımlanan haberden bahsedeyim. 83 yaşında Hintli bir yogi (ayı olanla karıştırmayın, yapmayın bunu), 70 yıldır bir lokma yemeden bir yudum su içmeden yaşıyormuş. Doktorlar tarafından hastanede gözetim altına alınan ve incelenen yogi, 8 yaşında bir tanrıça tarafından takdis edileli, ağzına tek lokma koymadığını, enerjisini güneşten aldığını söylüyormuş. Yemek yemediği ve su içmediği için de tuvalete gitmeyen üstün insan, basının ilgi odağı olmuş. Hakkında çeşitli söylentiler dolaşan 83 yaşındaki yoginin gazetelere verdiği poz benim çok hoşuma gitti. Ruhunu teslim edeli yıllar, aylar olmuş gibi duran amca, elini adeta no dostum yemek yok dercesine kaldırmış ve kameralara poz vermiş. (resim ahanda yukarıda)

Şimdi tamam, haber bu, habere bir sürü yorum yapılmış, geyikler dönmüş, komedi gırla(bu lafa da ayrıcana hastayım)

Peki böyle bir haber karşısında ben sessiz kalır mıyım sizce? Tabi ki hayır, kalamam. Yazmazsam çatlar patlarım.

Şimdi efenim ben araştırmacı bir kişilik olarak(dedektif olmaya karar verdim, cv hazırlıyorum) bu adamcağız neden yememiş, içmemiş, var mıdır böyle bir inanış, ne tür insanlar böyle bir şey yapar merak ettim ve hemen girip gugıla yazdım. Çıkan sonuç şudur, hemen paylaşayım, kültürümüze kültür katalım, okuyalım öğrenelim. Bretaryan adı verilen, kaynağını enerjisini besin maddelerinden değil, güneşin kendisinden( böyle de saçmalık görmedim, de git allasen) alan bir tür inanç sistemi varmış. Bu ne böyle edie, çocuk mu kandırıyorsun diyorsanız buyrun sitesine bakın http://skepdic.com/inedia.html

Çoğu haber kaynaklarına göre üç kağıtçının önde gideni olan aç bilaç yogimizi yakında güzel ülkemin bir alışveriş merkezinin açılışında görürsem şaşırmam.

Buradan yetkililere seslenmek istiyorum bu adamı bana getirin! O anlatsın ben yazayım ideal kilonun sırrına ulaşalım!

3 yorum:

erkan bal dedi ki...

şimdi uyku uyumayanlar var. uyuduklarından bi haberler. bu arkadaş da su içsem yarıyo modda takılıyodur. neden hep böyle adamlar dünyanının aşağı yarım küresinden çıkıyor... sen git amerikada fast foot mekanlarında yaşa da lokma koyma ağzına görim..

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice