10 Nisan 2011 Pazar

panamalı bir hasta için çok acil boardmarker aranıyor!

yuh oha ve hatta hatta çüş! ay olmuş yazmayalı, daha doğrusu yazamayalı! insan olmadığıma kanaat getirmiş bulunmaktayım, hele ki son günlerde gören olsa evet edieciğim gerçekten insanlık dışısın der, eminim, zira gerçekten yaratık gibiyim, katy perry benim için söylüyor "you are an aliennnn" evet canım aynen öyleyim.


haftanın 7 günü çalışmak, wunde bah! işte bunu seviyorum bilog! haftasonu da çalışınca pazartesi sendromu diye bir şey kalmıyor, mesela şu anda da ofisdeyim. ofiste tek başıma diye film yapıcam, oskar, nobel, altın ayı, altın kaplan, aslan kaplan, altın öküz, tibet öküzü, pulitzer, altın portakal, tosbağa, mandalina, şeftali artık bu ödülü olursa silip süpürmeyi planlıyorum! şaka değil! hakikat! ciddiye alın! not edin! tarihe tanıklık ediyorsunuz, sizi tebliğ ediyorum! vallahi ve de billahi!

bu kadar yorulmaya ne mikim olacak onu da merak ediyorum. mesela bu sabah sürünerek kalktım lan! bildiğin böyle allam ya nolur yea bi 5 dakka daha uyusam! hea nolur dedim! olmaz kalk, hazır ol! hayat zor lan bilog, yorucu şu aralar. pazar günü, oh, haftasonu, hava böle güneşli filan demek isterdim ama diyemiyorum, insanlar 8 buçukta spor yapıyor, ben en acilinden kalem arıyorum! çok acil panamalı bir hasta için boardmarker aranıyor!

özet geçiyorum pampalar, serdar ortaçı yoran hayat şu günlerde ebemi öpüyor, firenç kis hemi de!

he bir de burası galata burdan çıkış yok olum! tagline de budur filimin ahanda!

Hiç yorum yok: