13 Aralık 2010 Pazartesi

Nasıl ünlü oldum!

Tatil için gittiğim Copacabana'da güneşlenirkene, dünyaca ünlü bir moda fotoğrafçısı keşfetti beni. Yanıma gelip, tanrım bu yüz, bu vicüt aman tanrım siz, oh bebek evet dedi, sonra da kendimi podyumda buldum. Allah şaşırtmasın blog! Sopası yok zira kafanıza gözünüze vuramaz!

Bu aralar keşfedilme hikayelerini okuyup eğleniyorum. Geçen haftalarda wikileaks en büyük eğlencemdi halbusi! Kariyer öykülerini okuyorum vay anasını diyorum sonra da hea tabi anam torpildir o diyorum. Kariyer öykülerini yazanlar, bizi gaza getirceğinizi sanıyorsanız fazlasıyla yanılıyorsunuz bence. En çok eğlendiğim modellerinki arkadaş. Mesela Tülin Şahin hamburgercide keşfedilmiş. Ağzı yüzü ketçap içinde miydi acaba diye merak ettim ben mesela bunu okuduktan sonra. Hayır yani insan hamburgercide keşfedilip nasıl model olabilir ki, sormak gereksiz burda olmuşu var amma. Hande Soral diye bir baağyan Komedi Dükkanı'nında keşfeldilmiş, nasıl lan! Ben orda olsaydım hayatta çıkmazdım. Annem kızım çıksana, kıızzım diye diye dürterdi sonra da ehe kusura bakmayın kibirli bizimki biraz derdi. Sonra önümdeki sırada oturan kız kalkıp sahneye çıkardı, sonra da böyle diziler filan derken köşe! Bak gene geldik it girl'e! Sıçtığımın it girleri hepinizi öldürücem oğlum! Ben de toyota gibiyim, verin gazı!

Pazarda sebze satarken ünlü olan bi abla var ki, konuya değil girmek ucundan köşesinden bulaşmak dahi istemiyorum blog! Sebze lan! Bildiğin ıspanak lahana filan! Hayır kim geldi, model ajansının sahibi gelse desem, adamın ne işi var semt pazarında. Hiç mi market yok onların orda? Hadi diyelim yok, o zaman onun ne işi var pazarda! Ayrıca ucuz olsun diye akşam pazarına mı gidiyor, bunlar mesela akıl karıştırıcı sorular! Bi de hangi pazara gitti acaba, bu da bir soru. Mesela yarın salı pazarı var, gitsem Elite Model'in sahibi beni bulabilir mi. O olmadı diyelim ünlü bir moda fotoğrafçısı orda olabilir mi, hadi o da olmadı bari kıytırık bir modacı!

Hani Andy, he hani hepimiz 15 dakkalığına ünlü olacaktık! Koroda yanımda şarkı söyleyen sümüklü karı çoktan kaset çıkardı lan! Okulda altına işeyen it girl dizilerde oynuyor! Hele bi abla var ki tanıdık değinmek istemiyorum bile! Hayır benim anlamadığım bütün bunlar ne zaman oldu! Ne biçim bir uykum var arkadaşım, bu ne uykusu! Ayı gibimsi bir insan olduğumdan (yazar burada mübalağa ediyor- ciddiye alanların tez kellesi vurula) kış uykusunda mıyım mıyım acaba. Nedir anlamadım. Mesela Uğur Yücel bir stalker yazmış twitterda zilyon tane takipçisi olmuş. Stalker lan, tek kelime yabancı!

Markette keşfedildim, orkid mi koteks mi diye düşünürken yanıma biri geldi, şampuanlar nerde diye soracak sandım önce, sonra baktım bana bakıyor, pardın dedi, sizi ünlü yapabilir miyim. Sonra işte fotoğraf çekimi, sonra da podyum! Bu ne lan! İnanmamızı mı bekliyorsunuz buna! Hamburgerciymiş! Pazarmış! Töbe yarabbim! Vernon'un da dediği gibi bi gidin laynn!

Andy baştan sona yalansın oğlum! 15 dakkaymış! 28 yıl oldu lan! Ha bu yıl markette keşfedilcem, ha bu ay kafede keşfedilcem, ha bugün mağazada diye diye ömrüm çürüdü lan! 60 yaşına gelince mi keşfedilcem!

Diyeceğim odur ki blog, bu pazarda hıyar satarken keşfedildim, hamburgercide hamburger götürürken keşfedildim yalan! Gayet acansa gidip yazılmışlardır bence! Bi bunun bi de izdivaç programlarına katılanların cast ajanslardan seçildiğine inanıyorum zaten!

Neyse lan blog, 2011'e ne kaldı şurda! Bak gör neler olcak! Zaten bugün bi arkadaşımı kafaladım evlendim diye! Garibim ciddi ciddi de yedi! Çok sahici olabiliyorum bazen evet! Ajan olucam, en gizlisinden! Mataedie! Mata hari gibim! Neyse lan gene çok konuştum!

2 yorum:

Wicked_Stardust dedi ki...

ya kukito ağdası blogu ile meşhur olsalar daha mı iyi(bkz: bir önceki postunuzun commentleri)? gene pazar da domates kabak biraz daha masum geldi. ay düşündüm de. meşhur olup kitap çıkarıyor mesela agdacı. kuşe kapıda. her sayfada bir resim. hatta kitap öyle meşhur olmul ki remzi de falan böle sanat kitaplarının olduğu masalarda sergileniyor. vıyyy kült film yaparım ben burdan

edie finnerty dedi ki...

pazarda hıyar satarkene ünlü oldum dememiştir umarım, enteresan ve eğlenceli değil ziyadesiyle saçma çünkü! ama evet, yine bir derece!