29 Aralık 2010 Çarşamba

2010, babanı da al git burdan!

Gelin canlar bir olalım, elimizi ciğerimize koyup 2010 yılının son derece sikimsonik bir yıl olduğunu kabul edelim. Aa ne dedi, ne dedim! Evet doğru dedim, sizi bilemem ama benim için ultimate sikko bir seneydi 2010. Gayet leş, gereksiz. Çift sayıları oldum olası sevmem zaten. Ha diyeceksiniz ki, 2009 çok mu güzeldi, yo değildi ama yine de eh fena değildi. Ama 2010 çok boktandı, hele ki son 2 hafta kalan ömrümün 2-3 senesini almıştır benden. Ivır zıvır cıvır bıdır! Nereye kadar! Yeterin artık! Yerabbi feryadımı artık duysan diyorum, Emel Sayın'ı tuttum benim yerime o söylüyor!

Neyse, neler oldu lan edie 2010'da ki bu denli nefret ediyorsun diyeceksiniz, düşünelim, bakalım neler olmuş.

Senenin ilk yarısı, Mayıs'a kadar filan gayet salaksonikti. Yengeçler tarafından kıskaçlandım, mala bağladım. Mayıs'tan sonra merkürün geri gitmesi, zuhah hep bunu yapmak istemiştim blog, merkürün geri gitmesi, diğer gezegenlerle transmantasyon atmasyon zıbırasyondan dolayı ikizler burcu nanayı yedi. Ay haha şahane bir astrolog oldum. Rezzan kiraz gör beni!

Neyse, bu kadar geyik, iyrençlik, laubalilik yeter. Kanımca rezil bi insan oldum. Mayıs'tan sonrada gayet salaktı, Elf'i Büyük Britanya'ya yolladık, kraliçeyle panpa olmasını ve çinli bir prenses edası ile kaleyi içten feth etmesini söyledim. İşler oldu sonra. Salakça işler. Köşeyi yine dönemedim, yine zengin olamadım, piyangodan 2 bile tutturamadım, zengin koca olayına hiç girmiyorum, kocayı kim bulmuş ki zengini ben bulayım. Evlilik filan derken, 2010 yılında bir grup arkadaşım daha evlendi. 2012'de dünyanın sonu geliyor ya, hemmen evlenmeliyiz tribine girdiler sanırım. Canlarım kasmayın, seçilen kişi olarak sizlere dont panic, after pandik diyorum! Sakin hele! Önce çocuklar ve kadınlar, biz bıyıklı kesim benle kalın, hele bi omuz atıverin şu gemiye, heh tamam abi sağ yap! 2012 filmini seyrettim de gemi geyiği ordan. Ordaki gemilerde ne salaktı be blog! Film zaten çok salaktı!

2010 İstanbul kültür başkentiydi. Kültüre sanata doyduk hamdolsun! Karnımız tok, sırtımız pek! Sanata ve sanatçıya destek! Tam destek hep destek! Bak mesela bana tertipten sergi daveti aldım, hemi de 2 kez. Ha gitmedim o ayrı! Übersalak bir atraksiyon olmuş ama duydum! Dali ve Picasso'nun pembe bir hayal dünyasında buluşması gibiymiş tertibin çalışmaları! Lafa bak hizaya gel! Tertip hazır ol! Şaka lan rahat! Garnizon komutanın emretti! Sakin ol şampiyon!

Sonra blog başka ne var, hee aşk-ı memnu lan, nası unuttum bunu! Seni seni Bihter'i nasıl unuturum ben! Bihter'i unutsam Fatmagül zaten hatırlatır bana! Garibim tek derdi Bihtoş'a benzemesi! Behlül'de Ezel'e bulaştı zaten! Sekkiz olmuş! Çok oluyor bence ya neyyssee sustum!

Şimdi buraya acısıyla tatlısıyla 2010 yılı rüzgar gibi geçti demek isterdim ama hayatta yapmam!Hem çok salak duruyor bu cümle! Düşünüyorum blog daha noldu diye, son dönemleri biliyorsunuz zaten, Cahit'in ölümü, Finnerty hanedanının saray entrikaları, valide sultanla pederin 7262627. kez barışıp 6382627.kez küsmesi! Sıradan yani pek bi atraksyon yok!

Ay ay rapor verip, şu ay bu oldu bu ay şu oldu demek isterdim fekat beynimi kaybettim blog. Yolda bulursan boşuna heveslenme, hükümsüzdür!

2010 sikkoydu, 2011 kral olsun der, alnınızdan öperim. Şuku yıllar lan blog!

2011 wish listi yazarım bi ara!

10 yorum:

The Daughter of God and Alexandre Dumas dedi ki...

ben de öyle olsun derim kuzum, 2011 bizim yılımız olsun, böyle parmakla gösterilelim, aa onlar ya ne ballılar diye bizi kıskansınlar aman aman..

The Daughter of God and Alexandre Dumas dedi ki...

ben de öyle olsun derim kuzum, 2011 bizim yılımız olsun, böyle parmakla gösterilelim, aa onlar ya ne ballılar diye bizi kıskansınlar aman aman..

Leah dedi ki...

"hele ki son 2 hafta kalan ömrümün 2-3 senesini almıştır benden" şuna her bi yerimle katılıyorum, sadece yüreğimle değil, her bi hücremmle katılıyorum bebişim. Gerçi benim ömrümü bile almış olabilir şu son 2 haftada yaşadıklarım ama. 2010 yemin ederim çok çok çok kötü bi seneydi benim için. Fak 2010!

edie finnerty dedi ki...

alexandırın kızı :) 2011 olsun artık bişi olsun yani! ömrümü yedi yeminlen, 20 yılım varsa geriye kalan 17ye indi! parmakla, burunla işaret fişeğiyle gösterilelim artık!

leah: son 2-3 hafta var ya, gençliği öptü elime verdi! fak u lan 2010 diye bağırasım var! 2011 kral olsun bari leahcım minnoşum!

damla che. dedi ki...

her gelen sene giden seneyi aratıyor diyorum ve sikimsonik lafının hastası oldugumu belirtmenk istiyorum; ben ki ne kadar seviyeli, kakalı, çişli, bezli bir blog yazarı oldum 2010 yılında sırf bu lafı kullanabilecegim bir yazı kurgulamak istiyorum...

edie finnerty dedi ki...

damla che: eheh gelennn gideniii aratır derler bırak nazı anlaşalım, 2011'de kalalım demek istiyorum! bi sabit kalsın ya gir çık çık gir! laçkalık laubalilik! sikimsonik lafına ben de aşırı hastayım :) senden sikimsonik lafı geçen bi öykü bekliyorum :) şuku yıllar dilerim :) oğluşa sevgiler :)

Cadi dedi ki...

edie benim için bir dilek dile, viş liste yaz. ben benim için olduğunu anlıyım, kimse ne dediğini anlamasın senden ve benden başka!

edie finnerty dedi ki...

cadı, sen iste yeter be devletlüm, çariçem!

Mia Wallace dedi ki...

cidden ya 2010 ne boş bir yıldı öyle.

edie finnerty dedi ki...

mia, fecciydi benimçin valla. 2011 şahane olsun ama.