22 Aralık 2010 Çarşamba

bu blog hakkında söylenmemiş bişi kalmadı gibi geliyor artık bana. eskisi gibi yazmıyorum, zira keyifsizim. yazmak keyif işi midir derseniz, evet. benim için öyle. keyifsiz olduğum zamanlarda bile yazıp keyfimi yerine getirmeye çalışırdım ama olmuyor. artık olmuyor. doluya koyup, boşa alıyorum, gene olmuyor.

yılbaşı arifesi, her yer ışıl ışıl. herkes heyecan içinde. 2011 daha iyi olacak, bak gör demek kendini kandırmaktan başka bir şey değil. 2011'in tek iyi tarafı 2012'ye yani sona az kalması. evet 2012'nin son olacağını düşünen rahatsızlardanım bende. zira siktir git manyak demenizde sakınca yok, blog bu, isteyen okur, istemeyen okumaz! bu salak hayat umrumda bile değil!

kalabalık caddelerden geçerken, hepimiz ölücez, boşuna kasmayın mınasko diye bağırmak geliyor sadece içimden.

kime ne yaptım bilmiyorum, kesin yemişimdir bi bok, hatırlamama huyum var artık, boktanım.

sona az kaldı!

3 yorum:

Stardust dedi ki...

ben de susan miller'ın gazına gelip dolunaydır ay tutulmasıdır diye acaip birşeyler bekliyordum bu ekinoksta. olan bana oldu. vücudumdaki kanın gel git hareketinden olacak, depresyonun dibine vurdum. evet 2012 gelsin. evet birşeyler olsun. çivisi çıkmış dünyanın zaten, kıyamet de kopacaksa kopsun. bi de kıyafet postu yanında en güzel yılbaşı ağacı postu hazırlamalar tez bitsin blog camiasında. ve türk çocukları noel baba'ya inanmasın. yok ulan bizim kültürümüzde noel baba falan.

Cadi dedi ki...

2012 iyi gelsin. susan miller de haklıymış. bu yıl yengeçlere, ikizlerlere iyi gelsin.

edie bu yıl bizim yılımız, bak gör!

edie finnerty dedi ki...

stardust: merkürü temizleticem arkadaşlara! geri geri nereye kadar! gerizekalı diyorum ona ben! dooms day nevrozuna girdim ben şahsen! ben diyeyim nevroz sen de depresyon!
noel yiyeyim sana bişi olmasın :D

cadı: susan'ı okudum. zira bana biraz sallıyor gibi geliyor! bakalım cancağızım! görciz neler olcak! i love u ama <3