30 Aralık 2010 Perşembe

2011 vış list

Evet blog, yanlış yazmadım. Vış list, çünkü listeye bakınca vış demek işten değil. Bunlar sadece kılık kıyafet vış listi bi de he. Lafı uzatmiim de vış listime geçeyim:

1. Darla, güzel darla artık benim ol. Biz birbirimize aitiz!

2. Celine, tatlım hem zarfın hem de flap halin şahane! Benim olacaksın kızım o kaddar!

3. Stella, fermuarlı paltoyu benim için yapmışsın, lacivertini yollayabilirsin canım.

4. Chris canım negzel lastik pabuçlar bunlar! Ah canım bana mı :)

5. Olivia o gözlüklerin benim olacak!

6. MacBook Air, sen de benim olacaksın!

7. Ceket diyordum ama takım daha güzel duruyor. Karar verdim bi takım istiyorum. Coco i love u.

8. Bütün bu güzeller için böyle bi giyinme odası.

9. Artık buraya ve de buraya gitmek istiyorum. 2010'da kıçımı kaldıramadım. 2011'de gidicimm.

10. Vural'cım Fato'ya karşı pislik ötesiydin amma velakin pek sevimlisin. Kedi canını senin! 2011 vış listimde sen de varsın bibek!

11. Valide Sultan bana bundan alsın!

12. Artık şu romanı tamamliim be blog!

13. Yarım bıraktığım öykü, senaryo ne varsa onları da yazayım!

14. Yerabbim ulu manitum bana da Olivia'nın Johannes'i gibi birini yolla. Dinimiz, amin!

15. Blog, 2010 çok sikimsonikti. 2011 benim yılım olsun be! Bırak bu yılda da ben eğleniim be! Çok görme!

Valla blog vış listem daha uzun aslında ama bunlar önemliler.

Şuku yıllar diler, öperim blog! Aklıma gelirse de edit büdüt yaparım vış liste :)

4 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

o johannes'ten bi tane de bana yollasin mumkunse. ohannes johannes :/

Cadi dedi ki...

ben ben ben?

edie finnerty dedi ki...

ella: johannes ki ne ohannes! kendisini tebrik ediyorum!

cadı: personal vış listimdir burdakiler. zira bildiğin üzere hala bokluğum devam etmekte, yazarım bi ara.

öpenzi hepinizi

Luxury Safaris dedi ki...

Great post, any chance we could see some English translations so I can fully understand the content?