12 Ekim 2010 Salı

edie strikes back

edie is back bitch! hayt çok haşin bir giriş yaptım blog ama idare ediver artık! evet i am back, nerden back diye sorma verecek cevabım yok yani var da yok, şimdi karıştırmayalım oraları öhöm! neyse ne diyordum, britney is back gibi edie is back. evet blog döndüm, böyle bir enerjik ruh durumuna geri döndüm. oh şahane valla!

noldu diyeceksiniz, tabi hakkınız. elf gitti gene özlem başladı ama biliyorum ki gene gelicek :) sonra yepyeni şeyler var aklımda - burda allah allah nidaları ve genç osman marşı giriyor lütfen - sonra sonra bi de kız bebek ya. 2011'de kızımız oluyor böyle minnoş minnoş!

güzel günler geliyor blog, güneşli günler. güneşliden kastım moral açısından yaani :)

hee bu arada fark ettim ki içimde küçük bir blair varmış benim, hani mvö soruyor ya içinde kimler varmış diye, hani cellatlar şeytanlar ve de deliler varmış ya onlarda bende de blair wardolf varmış. hayırlara vesile.

i need a chuck bass then!

Hiç yorum yok: