27 Haziran 2010 Pazar

Frenchcimden yeni mim :)

Minnoşların sultanı French oje beni mimlemiş. Soru cevap şeklindeki bu mim benim de hoşuma gitti. Evet efenim, lafı uzatmamayım da mime geçeyim :)

1. Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?
Valla hangi işi yarım bırakmadın deseydik daha doğru olurdu. Mesela 3 senedir yazdığım bir roman var, 8 bölüm olacak her şeyi hazır, 4. bölümdeyim hala ilerleyemedim. Bir de 3 tane senaryom var düzeltmem gereken onlara da elim varmıyor. Bir arada rüyalarımla ilgili öyküler yazacaktım bak onu da unuttum. Çok fenayım valla ya.

2.Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?
Yok valla ya. Bi geçen gün facebook listemi temizledim, konuşmadığım kim varsa sildim, o sayılır mı?

3. En ağır bulduğun, sana dokunan yemek var mı?
Hımm, ben çok yemek seçerim aslında. Her yemeği yiyemem, yağlı filan hiç yiyemem. Nane sevmem mesela, soğan, sarımsak sevmem.

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?
Yok ya, o da yok. Böhü nasıl unuturum dediklerimi bile unuttum. Çok gamsızım sanırım ben ya.

5.Çocukken sevdiğin çizgi filmler?
Jetgiller, taş devri bir de neydi adı heh Hollywood yaramazları mıydı onu severdim çok. Şirinlere uyuz olurdum hala da olurum. Niye acaba ben de anlamadım hiç.

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?
İlk olarak 2006'da kayıt olmuştum. Güzel bir şeye benziyor diye başlamıştım, başka bir ismim vardı o zaman ama. Sonra baktım ki yazmıyorum, silim gitsin dedim. Sonra iş sıkıldığım bi iş gününde acaip daralmışken, açtım bu blogu. 2007'de. Sanrım sıkıcı iş vesile oldu. Günlük gibiydi ilk başlarda, sonra kısa kısa öykülerle devam etti, en son bu hale geldi. Bir arkadaşımın vardı blogu onu okuyordum arada, o da benimkini okuyordu, yaz yaz dedi daha çok yaz. Ben de yazıyorum :)

7. Çok paran oldu neler yaparsın?
Çetin Özder'le dünya turuna hoşeldiniz. Şaka şaka napiim be Çetin Özder'i ben. Noel baba kılıklı herif. Ama dünya turuna çıkmak isterim evet. Yani Provence'e gideyim, bi dünya gözüyle oraları göreyim isterim. Bi de deniz manzaralı ev isterim ya. Valla şöle denize nazır, sabah kahveni içicen oh :) He bir de araba olsun ya, Jaguar :) Gümüşş :) Dahası da istemem, alışveriş yaparım bikaç yüz Manolo alırım filan :))

Şimdi 5 kişiyi mimlicem, ay çok eğlenceli bu kısım :))

the daughter of god and alexandre dumas

çilek turşusu

agresif pollyanna

kurtlu kitap

james mayer

sıra sizde canlarım :)

5 yorum:

French Oje dedi ki...

anaaa çok paramla yalı almayı unuttum!

Cadi dedi ki...

ben neden mimlenmedim?
ve mim olayı nedir?
ben ödül verirken resmi nasıl yayınlayacağım bilemediğimden ödül de veremedim!

İmdat edieeeee!

edie finnerty dedi ki...

eheh yalıyı nasıl unutursun :D

cadı, mim blogdan bloga yayılan bir hareket, o sana sen de ötekine. öle bişi yani, çok kötü anlattım evet. o ödülün logosuna tıkla, açılan sayfayı kopyala, sonra da resim ekle kısmına webden de ve o linkin adresini ver. sanırım anlattım :D

SİYAM dedi ki...

anlattın ediecim anlattın :D

edie finnerty dedi ki...

eheh şahane anlatmışım hakikaten :D