18 Nisan 2012 Çarşamba

-güdümlü anne terliği bulunur-

yazılarımda seni terkip ediyorum.

terkibi bend. ziya paşa'nın terkibi bend'i vardır, bilir misin? 19. yüzyılda yazılmıştır ve ben en çok 4. kısmını severim.

sana saatlerce saçma sorular sorarak konuşturmak istiyorum ve bana aşık olduğuna inanmak istiyorum. cümlesindeki dilbilgisi hatasını bulunuz. ben buldum bile örtmenim.

yazılarımda seni terkip etmek istiyorum. dilbilgisinde hata yapıyorum. cümlelerim düşük. tansiyonum da düşüyor ama.

gözlerine bakarsam dünya değişir, biz değişiriz diyorum. buna inanmak istiyorum.

bugünlerde ben sıklıkla inanmak istiyorum.

beni inandırsana.

ben seni konuşturayım, sen de beni inandır.

yanımda olursan, dünya daha yaşanabilir bir yer olabilir bence. yanımda olursan, değirmenleri yenebilirim bence.

bisiklet resmi çizdim, sen de bana bir koyun resmi çizer misin?

koyun çiçeği yemesin, lütfen.

beni haftasonları da sevsene.

Hiç yorum yok: