27 Temmuz 2010 Salı

benim tatil anlayışım...

az önce yazdım ya hani yalnız olmayı seviyorum, asosyallik ruhumda var diye, iş arkadaşlarım öğlen yemeğine sürüklediler beni. ilahi bir mesajmış gibi, hadi yemeğe gidiyoruzla kendimi dışarda buldum. bilmeyeniniz varsa söyleyeyim iş yerim valideçeşme'de, yani beşiktaş'a ve nişantaşı'na 5 dakika. hani o şık yokuş var ya hah işte orada. hal böyle olunca her sabah ve her sabah o yokuştan gidip geliyor, ultra lüks mağazaları, şık vitrinleri görünce gerçekten bihter gibi yalıda yaşayanlar var di mi lan diyorum kendi kendime.

öğlen vakti, çevre iş yerlerinden çalışan kariyer sahibi aynı zamanda evli ultra süslü kadınlar görüyorum dışarda. ve de süslü beyler. aldıkları maaşın yarısını üzerlerindeki giysilere yatıran bu zat-ı muhteremlerden bir grup yan masamda oturuyordu. günün konusu da tatildi, bizim konumuzda her zamanki gibi işimiz, onun reklamı şunun cartı.

çok geçmeden yan masadaki süslü abla girdi lafa, benim tatil anlayışım diye başladı, ultra lüksle devam etti. tatil hakkındaki düşüncelerini paylaştı alemle. hillside su'yu çok sevdiğini, her şeyin lüks lüks lüks olması gerektiğini söyledi. sonra da will smith'in filmini anlattı, görülmesi gerektiğini anlattı.

ben mi naaptım, sigara üzerine sigara yakıp, sıçayım senin tatil anlayışına dedim, sonra da yeni bir roman yazmayalım diye düşündüm.

süslü kadın, tatil anlayışın saçma. illa lüks diye tutturuyorsan neden saraya taşınmıyorsun, gerçi aldığın maaşla biraz zor ama olsun.

benim tatil anlayışıma gelince, yok ki öyle bir anlayışım. deniz olsun, kum olsun, yanımda 2 - 3 sevdiğim olsun tamam.

haa roman olayına gelince, çok ciddiyim. en kısa zamanda yazmaya başlıcam. valla bak gör blog! inanmıyorsun di mi? bitince görürsün bebek!

9 yorum:

SİYAM dedi ki...

itiraf ediyorum zaman zaman kıskanıyorum böylelerini. ultra lüks he ((:

edie finnerty dedi ki...

ultra ultra ultra hatta :D

james mayer dedi ki...

tatil anlayışına katılmamla beraber, çalıştığın yeri de kıskandım :)

C3Moi dedi ki...

deniz kum yeter fazlası zarar

Stardust dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Stardust dedi ki...

ben ögle yemegine gittigimde astoria civarinda goruyorum bu tipleri. mecidiyeköyün acaip kaldirimlarinda o incecik topuklariyla yürüyorlar. bugun bir tanesi bikini üstüne plaj elbisesi giymiş astoriadan cıkıyordu. bacakları boyum kadar ve inceydi. düz ve bogazli sandalet de cok yakismiti lanet olsun. ama burası mecidiyeköy ya dedim. sonra yoluma devam ettim.

Stardust dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
edie finnerty dedi ki...

james, bir öğlen beklerim o halde :)

c3Moi, deniz kum bana da yetiyor.

Stardust, buradakileri anlatmaya kelimeler yetmez :D ama senin gördüklerin de iyiymiş :D

james mayer dedi ki...

eheheh gelirim gelirim :P