22 Aralık 2008 Pazartesi

benim damak tadıma uygun değil

gün geçmiyor ki uyduruk televizyon programlarına bir yenisi daha ekleniyor. yaklaşık bir ay önce bir program başladı show tv ekranlarında. belki de bir aydan fazla oluyor başlayalı benim bir aydan beri haberim. her neyse efendim şimdi konu programın ne zamandan beri yayınlandığı değil, programın ne olduğu. yemekteyiz diye bir program. sofra kültürü yemek kültürü yemek yeme adabı üzerine şahane bir toplumuz ya her şeyimiz kusursuz ya bir de böyle bir program yapmıslar. ağzım açık izliyorum programı. şaka gibi. her hafta 5 yarısmacı önceden belirledikleri menüleri yapıyorlar ve her akşam birinin evinde yemek yiyorlar. milletçe gurmeymişiz de haberimiz yokmuş. yok efendim pilavda su tadı varmış, yok efendim çorbanın acısı fazla olmuş, su termos suyu muymuş, salatalıklar iyi yıkanmış mı, korku filmi gibi bir program.

bu programa katılmak istiyorum kesinlikle.
menüm de şöyle olucak:

çorba- hazır çorba

aperatifler- beyaz peynir, sucuk, bilumum kahvaltılık

ana yemek- sahanda yumurta, makarna(sadece haşlanmış ama isteyen peynir koyar ya da ketçap döker) salata(domates, hıyar söğüş doğranmış)

tatlı- şokella ya da reçel

kesinlikle menü bu olacak.

Hiç yorum yok: