11 Kasım 2007 Pazar

SON PİŞMANLIK NEYE YARAR

Her şeyin bedeli var, buraya kadar diyerek devam ediyorum. Bu aslında Türkçe sözlü hafif müzik türüne ait bir şarkıdır. Asya adında ölü balıkgözlü bir kadın söylüyordu. Hiç unutmam acayip bir de video klibi vardı. Yaşadığım olaylardan sonra, durumu anlatan şarkılar söylemeyi çok severim. Yaşadığım olay pişmanlık vericiyse son pişmanlığı, kendimi kötü hissediyorsam beni bırakın bu caddelerde, yıkılan eski meyhanelerde, biraz daha kötü hissediyorsam atın beni denizlere, eğer çok çok kötüysem, yoğun kırmızıları yaşıyorsam bu akşam ölürüm beni kimse tutamazdan oluşan muazzam bir şarkı listem var. Evet, bahsi geçen çoğu şarkının son derece nahoş olduğunu biliyorum fakat bu şarkılar yaşadığım olaylar ile o kadar uyuşuyor ki, nefret etsem de şarkı listesinden atamıyorum.

Pişmanım, kabul etmem gerekirse pişmanım. Çok sıkıldığım, ofladığım, sevmediğim işi bıraktığım ve evime binlerce saat uzaklıkta kötü bir yerde çalıştığım için pişmanım. Tüm o şarkılar da bu yüzden. Yoksa saatlerce Kral Tv karşısında oturan biri değilim.

İşi sevmedim. Ne yapacağımı da bilemiyorum, yani bir bakıma bilemiyorum. Biraz zaman diyorum kendime. Biraz süre tanımalıyım ama ondan da emin değilim.

Hiç yorum yok: