18 Mayıs 2011 Çarşamba

peslerinde boğulayım ceymi!


geçen yıl caz festivali programı açıklandığında, imogen heap'in adını görünce "böhü çok mesudum yalebbim, imogen geliyor" diyerek biletlerin çıkmasını beklemiştim, hemmen de gidip almıştım. bu sene de festival programı açıklanınca bir mesut oldum la bilog anlatamam. oraya buraya yazdım hatta, festival ekibine sarılacağım vakıfa gidince diye. sonra gittim sarıldım, vakıfta adım deliye çıktı orası ayrı neyse. jamie geliyor bilog! jamie cullum! peslerinde boğulayım lan jamie diye bağıracağım konserde kendisine. ben altı yaşımdan beri piyano çalıyorum adamı! kalbimin kralı!

konser akşamı ergen ergen bağırma nedenim! ay lav yu ceymi!

2 yorum:

absalom dedi ki...

edieeeeeee
bırakmadan şu süt kuzulara vurulma adetini bırakmadın ahahahaaa.

al bulmuş yine bi bebek...

yazık yavruya :)))

edie finnerty dedi ki...

ya öyle deme ya! o adam piyanoyu yemiş, sonra kusmuş böyle olmuş!