29 Kasım 2010 Pazartesi

Rabbime sordum wikileaks dedi!

Wikileaks is here, your one and only source into the scandalous lives of the world! And who am I? That's one secret I'll never tell, you know you love me, xoxo wiki edie! Şaka lan şaka edie ben. Ne wikisi, wikiyi RT gördü, hala da eteğindeki taşları döksün bakalım nedir olayı diyor. Sanki gecekuşu yayınladı belgeleri mınasko! Gülüyorum blog valla!

Wikinin belgeleri açıklaması bende çılgın attırdı blog! İşi gücü bıraktım twitterdan takip ediyorum, aha bi twit daha geldi! Bi ekşi bi de cücü zaten, başka da ilgilenen yok! Onlarda olmasa yalnız hissediciim kendimi.

Neyse blog, bekledim wikileaksde tertibin adı geçsin, geçmedi. Dedim belki benim adım geçer o da geçmedi. Site eteklerinde taşları döksün dedim, benimkileri dökmedi demek ki benim bi haltım yokmuş, oh bin şükür! Rabbime sordum wikileaks dedi lan! Neyse sustum.

Dün twitterda twit twit seyrederken kendi çapımda pasta pardon lan geyik yaparken bi karar verdim. Hani dedim ya oryantel star olur yeteneksizsiniz kasmayın olur katılayım dedim ya, dedim sen boşver edie bunları yeteneksizsin kasma zira oraya çıkıp duj beraber o zaman 50 dolar daha diyip rezil rüsva edicek halim yok en iyisi canlı paraya katıliim ben dedim. Evet bunu dedim, niye o kadar şaşırdın blog? Engin Altan Düzyatan sen kalk ben yatam bonuslu paracıklar gayet de güzel bence. Engin Altan zaten başlı başına güzel. İnsan olmadığını düşünüyorum bu nedenle de gidip görmem lazım, olmadı sevinçten sarılır öperim filan. Belki film teklifi filan gelir ne yani olamaz mı? O değil de dün akşam yeteneksizsiniz kasmayın canım kardeşlerimde bi eleman Buruş Li taklidi yaptı sonra da film tekliflerine açığım dedi! Şaka gibi lan! Film tekliflerine açığım.

Aynen böyle, karar verdim canlı kanlı paraya katılcam. Engin Altan benim olacaksın! Şimdi ben bunları yazıyorum ya ister misin gözüme gözüme sokulsun sonra! Yok lan wikiyi takip ede ede iyice manyadım! Hem zaten hepsi dedikodu!

2 yorum:

pisikopati dedi ki...

gerçek, su katılmamış bir manyaksın edim..hani biliyorsundur zaten de bilmiyosan ben söyleyim dedim.
seviyom senin kuvamura yazılarını bendeniz pisi:)

edie finnerty dedi ki...

hehehe pisim o son memenjiti geçirmicektim :D