29 Kasım 2010 Pazartesi

Çok komiksun! Coming soon!

Gülüyorum blog! İşte buna gülüyorum! Neye gülüyon lan manyak diyorsunuz, söyleyeyim hep beraber gülelim!

Şimdi bi kanal açık tv'de, biri çıkmış, astrolog! Eski tanıdıklardan benim. Ki kendisine elbisemi vermiştim hala geri vermedi. Şimdi çıkmış tv'ye ben falcı değilim diyor. E be anacım 2 yıl önce bana fal bakan sen değil miydin? Noldu ki şimdi? Bir başkası kendini ünlü ilan ediyor, gazetelerde boy gösteriyor. Ulan ulan, 2 sene önce? Hayt huyt!? Kesin ben de kara büyü var blog ben söylim sana. Millet depara kalkmış, genç osman nidalarıyla ilerliyor, ben götün götün geri gidiyorum. Tahttan indim resmen!

Neyse, salla şimdi falcıyı filan. Wikileaks yaptığı açıklamalarla dünyayı yerinden oynatıyor! Ah ulan wikileaks de çalışmak vardı, tam bana göre at taşı kuyuya, sonra geç seyret, çıkartmaya uğraşsınlar. Millet coşmuş! Bi de bugün Haydarpaşa yandı blog! Cayır cayır yandı, öle içten yanmalı filan değil lan saçmalama! 4. kat tamamen gitti! Biz naaptık gene seyrettik, bi helikopter gelmedi! Üfleyerek söndürmeye çalıştılar kanımca.

Dizilerin kötü karakterlerini seviyorum blog. Nerde kötü karakter orda ben. Dexter mı diyeceksin, işim olmaz mesaj veren sosyopatla! Sosyopat dediğin keser biçer, mesaj kaygısına son Dexter! Kötüden kastım uyuz böle ukala, görsen beraber çalışsan filan allah belasını versin layn diyeceğin karakterler. Mesela Gregory. Sevmeyen varsa şimdiden laflar hazırladım haberiniz olsun! Hastayım kendisine, çat diye cevabını verir, bi yürü git lan hasta etme adamı senlen mi uğraşıcam yea tavırları, hastasıyımmm diyorum. Sonra Vampire Diaries Damon, allahım sana geliyorum, öyle vampir olsun bin dolar borcum olsun. Lafa bak insanlık dışı, bin dolar borç ne lan edie, saçmalama! Damon Salvatore, sende gözüm var olumm haberin olsun! Sonra Blair, gossiplerin en hası. Zira kendisine kötü karakter denmez ama gıcık. Bildiğin gıcık karı yani. Görsen aynı okulda filan olsan, aynı işte çalışsan her gün 3 posta dövmek istersin. Ama seviyorum zira çat diye söylüyor ne düşünüyorsa. Fringe'de de mesela Olivia'nın ajan ekürisini severdim sonra shapeshifter mıydı neydi onlar ele geçirdi adamı. Var kesin bir manyaklık var ben de, doktora mı gitsem aceba? Şimdilerde bi favorim daha var, çakma gossip girl küççük sırlardaki Ayşegül, hastayım sana! İnanılmaz bir psikopatlık! Çok da güzel oynuyor he! İlk bölümlerini ehuhe diye seyrediyordum şimdi gayet seyrediyorum!

Aman ya blog öyle işte, bak gene toparlayamadım yazının kıçını başını. İdare ediver artık, neetçen.

4 yorum:

vernonsullivan dedi ki...

gregory'e laf eden olursa ben de laflar hazırladım, hatta odun hazırladım, bana yönlendirebilirsin.

Huylandırma Servisi dedi ki...

ordan oraya, orayadan ordan :D baya bi döktürüşsün ne varsa içinde

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Fringedeki o eküriyi bende sevmiştim.

edie finnerty dedi ki...

vernonsullivan: yönlendiriyorum, ayrılmayınız.

huylandırma servisi: daldan dala daldan dala, ama böyle ezgisi filan da olacak.

cyk: adamı ele geçirdiydiler, içindeki fesatlık çıktıydı, işte o zaman sevmiştim onu.