20 Eylül 2010 Pazartesi

yaş 28

şair demiş ki yaş 35 yolun yarısı. ama bu bence o zamanlar için geçerliymiş. günümüzde 25 olunca yolu yarılamış oluyorsunuz. nassı yani, ne alaka lan? deme sinirlendirme beni. öyle işte. tamam cahil, cühelalığımız var bazı şeylerde ama o kadar da değil. 28 oldum blog biliyosun di mi! hatta 2011 itibarı ile 29 olucam! ay bi titreme geldi 29 diyince, korkunç!

o değil de geçtiğimiz hafta ilk göz altı kırışıklık kremimi aldım. eczacı kıza bunlar için ne kullanayım derken, kaz ayakları başlamış dedi. o anda bi böle tuhaf oldum, moralim bozuldu. kremi aldıktan sonra gittim kendime elbise aldım. ha elbise çok yakıştı o ayrı.

kazın ayağı öyle olmuyormuş blog. aynada baktım, böyle çizgi çizgi. yaş 28 ve kazın ayağı belirdi.
ey botoks sana geliyorum!

yok be daha var!

8 yorum:

French Oje dedi ki...

ya ediecim bana kalırsa 25 yolun yarısı, gerçekten bak. yorgun hissediyorum kendimi. yaşlı bir de

Buğra dedi ki...

Teselli olur mu bilmiyorum, ama kadınların çekiciliği 20lerin sonları ve 30ların başlarında tavan yapıyor bence.

james mayer dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnnn =)=)

edie finnerty dedi ki...

frenchcim: kesinlikle 25 yolun yarısı.

buğra: ehe teşekkür ederim :)

james: tatlım haziran'daydı doğum günüm aslında ama olsun :))

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Benimde 25e 1 senem kaldı ve yolun yarısına yaklaşmaya başladığımı hissediyorum. Seneye ilk nemlendirici kırışıklık cart curt kremlerine başlicam... Buda demek oluyor ki artık yaşlanıyorum, daha evlenemedim bile :(

Cadi dedi ki...

Valla, bildiğin otuz yaşındayım, muhtemelen 40'ın yolun yarısı olduğunu düşünüyorum ve 100 yaşına kadar yaşamakta kararlıyım. evet 27imden beri göz kremleri kullanıyorum ama dönemin güzellik anlayışına uyayım diye, yoksa beğenmeyen küçük oğluna almasın!

kızlar kaptırmayın kendinizi, kadın dediğin duruşuyla lezzetli!

Aydedeye havlayan dedi ki...

30uma yaklaştığım şu günlerde içimi bi titremedir alıyor efenim. bak şimdi 30 yazınca bile bi garip oldum. yaş 28 hiç fena gelmedi bana :))

edie finnerty dedi ki...

cyk: yaş 28 bebem, kaz ayakları :) evlenme filan ben evde kaldım zaten haha :D

cadı: 2 senem hatta 2 seneden de az kaldı 30'a. ama 2011 bizim yılımız onu derim sana.

aydedeye havlayan: kremi alınca ben de öyle bi tuhaf oldum, çıkınca da gidip kendime elbise aldım işte :D