6 Mayıs 2012 Pazar

olabilirim

bugün pazar. pazarları geç kalkarım, gerçi çoğu zaman geç kalkarım, bundan dolayı çoğunlukla geç kalırım. sana geç kalışımın nedenide bu. pazarları hiç sevmem. böyle bir film var biliyor musun? melisa sözen oynuyor. çok güzel kadın, hatta benden bile daha güzel. gördüm de biliyorum. böyle zarif, incenik, çiçek gibi, kuş gibi, biblo gibi.

bugünlerde etraftan güzel laflar işitiyorum. hollywood yıldızı, barbie, tavus kuşu, biblo, papatya, kuş.

bugün diğer pazarlar gibi geç kalkmadım, erken uyandım. erken uyandığını düşünerek sana telefon açtım.
BEN SANA DÜZENLİ OLARAK TELEFON EDİYORUM. Bunu ben yapmıyorum Ah Muhsin yapıyor, gidiyorum bu diyor bir de.

birleşmemiz radikal oldu ve ben kan verdim. kan grubum sıfır pozitif. çok pozitif biriyim. doğum günüm 4 haziran, burcum ikizler, yükselenim aslan. aslan gibiyim, kükrerim. göstermem ama çok severim.

geçtiğimiz hafta pazar bendeniz buralardan uzakta bir dağ köyünde, zeus'un sunağına gitmiş, oralarda tavukları kovalamış, kuzuların peşinden koşturmuş olabilirim. geçtiğimiz hafta cumartesi ben zeytin gözlere bakmış olabilirim. geçtiğimiz hafta pazar sabahı orhan gencebay şarkısı ile uyanmış olabilirim. bütün bunları yapmış olabilirim.

o çiçeğin adı zakkum ve saat 12.38.




Hiç yorum yok: