18 Ağustos 2008 Pazartesi

patience

bir yerde duyarsınız. ya takside çalıyordur ya da televizyonda kanalları gezerken denk gelirsiniz. melodi hoşunuza gider, dilinize takılır, şarkının ve şarkıcının adını bilmezsiniz ama. sonra daha çok denk gelmeye başlarsınız. baya baya seversiniz şarkıyı. adını öğrenirsiniz. sonra aradan zaman geçer. yıllar, aylar. şarkı ekranda yayınlanmaz, radyoda çalmaz. aklınızda klipten birkaç görüntü ve biraz şarkının mırıltısı kalır. arkadaşlarınıza sorarsınız "bir şarkı vardı hani, dırırnırn diye" dersiniz. yüzünüze bakarlar anlamazlar. o şarkı arayışınız olur. onu ararsınız. sonra bir gün, yıllar sonra denk gelirsiniz televizyonda. kilitlenir kalırsınız, ağlamaya başlarsınız. neden ağlarsınız bilinmez, sadece mutlu olursunuz dinlediğiniz için. aklınızda kalan görüntüler ve melodi aynıdır hala. eski günleri hatırlarsınız sonra. ben aradığımı buldum. 7 sene olmuş duyalı. 7 sene boyunca melodisi aklımdaydı, klip görüntüleriyle. ama ne şarkının adını ne de şarkıcının adını bilmiyordum. denk geldim bugün vh1'da ağlamaya başladım. belki şarkıyı bulduğumdan belki de eski günleri özlediğimden, bilinmez.

nerina pallot- patience

belki sizi ağlatmaz ama beni ağlattı bugün.

need a little patience...

Hiç yorum yok: