8 Temmuz 2008 Salı

Geri Dönüş

Bir geri dönüş mevzu bahis bende bu dönem. İş hayatına geri döndüm, bu güzel yaz mevsiminde dönmeyecektim aslında ama iş verenim pek ısrarcı davrandı, kıramadım, iş hayatına geri döndüm. Dün işe başladım. Evime oldukça yakın küçük bir ajansdayım. Sabahları erken kalkıp, trafik derdi çekmiyorum. İş çıkışında evime yürüyorum, para kazanıyorum. Kafamı meşgul ediyorum, gündelik hayatın sıkıcılığından, dertlerinden biraz da olsa kurtuluyorum ya da kendimi avutuyorum. Bilemiyorum daha çok yeni. Dedim ya bugün ikinci günüm. Anlamadım henüz ama yakında çözerim. Zaten deneme sürem de var, olmadı bakarım dalgama gene.

Sonra, sonra, ben de bu aralar bir güvercin çırpınışları var. Bir pırpırlık, bir evyahlar, ne yapacağım benler. Ben de ne yapacağımı bilemiyorum bu konuda. Bir zat-ı muhteremi beğeniyorum. Hem de fazlasıyla. Uzun zamandır hissetmediğim bir heyecan. Anlayacağınız hem duygusal bakımdan hem de iş bakımından bir geri dönüş var hayata.

Geri dönüşler değişiktir bakalım bu nasıl olacak.

Hiç yorum yok: