12 Nisan 2011 Salı

edie finnerty gururla sunar:

selam sana bilog! ben bahtsız bedevi bu da sevgilim kutup ayısı! karmaşık bir ilişkimiz var bizim! nasıl la diye sorma! ya da madem sordun söyleyeyim! ilk görüşte aşk değil, kesinlikle değil! ama kaçan kovalanır olayı diyebiliriz! zamanla birbirimizi tanıdık, sevdik, yani sevmek zorunda kaldım! neyse olay bu! adım hıdır elimden budur! valla bilog o kadan yorgunum ki, bir saçmalamak bir saçmalamak! ben var saçma sapan konuşmak! (bunu karolin ya da ürrem aksanıyla okuyun!)

heh ne diyodum, zaman geçmiyor lan bilog! yemin ederim geçmiyor yani! ben mesela nisanı severim, yani severdim! artık sevmiyorum, hatta hatta tiskiniyorum! pis nisan! bit! azalarak bit! hatta anında bit! mesela gün bitmiyor! bildiğin bitmiyor! yörünge değişti de günlere mi bi halt oldu acaba? sabah uyanıyorum, ok gibim evden fırlıyorum! marş marş ilk hedefimiz şişhane! sora gün bit la diye dualar ediyorum, ama noliyi bitmiyor! biteceğine uzuyor da uzuyor eşek pipiskosu gibim!

eşek demişken sabahları arka sokaktan mıdır artık neredendir bilemem, bir horoz sesi geliyor, ürürürü bildiğin horoz! dün sabah eşek eklendi! atma lan demeyin! gaipten eşek sesi duyan ilk insan ben değilsem bildiğin eşek var arka sokakta! aceba evde mi besliyorlar yoksa bahçeye klübe mi yaptılar! ben diyeyim bremen mızıkacıları sen de verder veremem mızıkçıları o da olmadı dingonun ahırı!

herkes feyzbukta nihat doğanı konuşuyor, ey ada yut onu! sana emrediyorum!

hayat bana güzel la bilog biliyorsun di mi? yani bilmiyorsan da bil, artık öğren! o denli güzel ki bir kulağımın arkası kaldı öpmediği, yarın onu da öpecekmiş! kulak fetişi seni!

neyse bilog yazabiliyorum o da güzel, en azından bunu yazıcak vakit buldum! şaka lan adam tuttum o yazıyor! 4 sayfalık cv'im var benim! ne işim olur bilogla! 4 sayfa! yazıyla dört!

"genç kadının rüya gibi başlayan günleri kısa bir süre sonra kabusa dönüştü" al sana filmin konusu! tagline da hazır zaten!

edie finnerty gururla sunar: Hayat beni öptü!
Burası Şişhane buradan çıkış yok!
Burası Galata buradan çıkış yok!

Tagline'da galata mı desem şişhane mi karar veremiyom yea!

"gerçekten mükemmel" Zörün Duruk

"sinemaya yeni bir bakış, çok cesur, çok yeni" Makbule Geçer

"geleceğin usta yönetmeni" Karamustafa Biraderler

Edie Finnerty, bu adı hatırla bilog! yakında tarihi o yazacak!

oha çok iddialı lan!

editüs büdütüs: bir galata diyon, bi şişhane karar ver la manyak karı diyebilirsiniz, valla veremedim karar! yok la yok verdim şimdi, galata daha ciks!

Hiç yorum yok: