3 Nisan 2009 Cuma

güzel havalar!

beni bu güzel havalar mahvetti demiş orhancğım, ah keşke vakti zamanında yaşasaydım da orhancığımla şöyle güzel karşılıklı iki tek atıp, "ah be orhanım ayrılacağım memuriyetten" diyebilseydim, o da bana bakıp "ayrıl be anacım, ayrıl kurtul" diye cevap verip o güzel şiiri yazsaydı, mesela ben şişenin dibini bulmuşken "rakı şişesinde balık olucam orhanım, bırak beni, öpüjem" diye tuttursaydım, orhancım da şiiri bana yazsaydı, hayat işte o zaman daha güzel, daha şenlikli olurdu.eminim bundan!
ha yok bir şikayetim yok hayattan yana! sırtım pek, karnım tok, "hamdolsun" işim var, yüzüm güleç ama gel gör ki havalar şahaneleşince, bünye sapıtıyor, yok buhran değil böyle bir kıpırtı bir cozurtu peyda oluyor bünyede.

havalar güzel! keyfimi yerine getiriyor!

bu güzel havalarda ben daha da anıyorum orhan'ı.

beni bu güzel havalar mahvetti diyorum yeşeren ağaçlara bakıp bakıp.

hayat güzel!

bir de şu karın ağrısı olmasa daha da güzel olacak!

Hiç yorum yok: